sarasplace

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

tränat!

Av Sara Fransson - 26 september 2011 22:23

Är helt slut i kroppen i kroppen nu efter kvällens tränigspass.

Känns riktigt skönt måste jag säga. Först ett gött boulder pass som jag sedan avslutade med ett gött magpass, kommer att kännas gött i magen imorgon. Tränade med Pernilla och Viktor idag vilket var riktigt skoj:) Tack för ett grymt pass:)


Imorgon så blir det bara jobb och storhandla. Alltså vila från klättringen, måste ju vara fräsch på fredag när domen mega boulder är ju! Så nu är det bara att ladda.


Ha det toppen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Fransson - 22 december 2011 09:54

Nu är vi ännu en dag närmare jul!   Igår så var jag inne i stan och inhandlade dom sista julklapparna gick ett par timmar med söta Sanna:) Var även och tog en fika tillsammans. Sedan så avslutade vi julhandligen på FRAM i Linne. En mycket bra a...

Av Sara Fransson - 17 december 2011 11:22

Är trött idag efter gårdagens tävling. Måste nog säga att det är en av mina bästa tävlingar som jag någonsin gjort. Även fast kroppen kändes alldelses geleig under 1:a timmen i kvalet. Men det gick bara bättre och bättre ju mer man kom igång. Gick vi...

Av Sara Fransson - 5 november 2011 16:35

Ber om ursäkt för att jag har bloggat då dåligt nu den sista månaden. Det har hänt mycket på kort tid. Första helgen i oktober så var vi Stockholm, då Axel var med och tävlade i Lead SM och han kom på tredje plats. Jag själv tränade även lite med S...

Av Sara Fransson - 26 september 2011 22:23

Är helt slut i kroppen i kroppen nu efter kvällens tränigspass. Känns riktigt skönt måste jag säga. Först ett gött boulder pass som jag sedan avslutade med ett gött magpass, kommer att kännas gött i magen imorgon. Tränade med Pernilla och Viktor id...

Av Sara Fransson - 25 september 2011 12:07

I fredagas efter jobbet så åkte jag hem till Sanna för att hjälpa henne och börja flytta lite lådor och hämta ett bord ute i frölunda. Så det blev en trevlig eftermiddag kväll med Sanna:)   I lördags så började jag dagen med städa och handla för ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards