sarasplace

Alla inlägg under december 2011

Av Sara Fransson - 22 december 2011 09:54

Nu är vi ännu en dag närmare jul!


Igår så var jag inne i stan och inhandlade dom sista julklapparna gick ett par timmar med söta Sanna:)

Var även och tog en fika tillsammans. Sedan så avslutade vi julhandligen på FRAM i Linne. En mycket bra affär för dig som gillar att handla ekologiska varor.


Sedan efter det så bar det iväg mot klätterdomen för lite träning blev lite drygt 1 timmes träning.


Nu ska jag snart bege mig mot jobbet.


Ha det gött

Av Sara Fransson - 17 december 2011 11:22

Är trött idag efter gårdagens tävling. Måste nog säga att det är en av mina bästa tävlingar som jag någonsin gjort. Även fast kroppen kändes alldelses geleig under 1:a timmen i kvalet. Men det gick bara bättre och bättre ju mer man kom igång. Gick vidare till final slutade på tredje plats på kvällen tävling. Men tog hem total cups priset! Måste säga att jag är riktigt nöjd.


Det bevisar bara att hård träning lönar sig för då ger det också resultat i längden.

Nu blir det riktig hårdträning under vintern som är nu. Så man kan komma ut till sommaren sedan och sända lite.


Har träningsvärk i varenda muskel idag. Så idag tar jag en vilo dag. Det enda måstet för dagen är att ta hand om det lilla disk berget i köket och det är väl gjort på ca 10 min så det går ju fort:)


Ska försöka att bli bättre på bloggandet igen också.


Ha en riktig toppen dag


kram på er alla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards